سفارش تبلیغ
صبا ویژن

86/3/23
12:40 صبح

مردم را نفهم میدانید؟؟؟؟؟

بدست علی در دسته

این دفه این سوال قرار جواب داده شود که آیا مردم را نفهم میدانند که............

نمی فهمم چرا کشور با تمدن 8000ساله ایران که اکنون نمونه بارز اسلام میباشد (البته تا حده نماز و روزه و به قولی ظواهر اسلام)باید به گونه ای عمل کند که اسلام زدگی (بد بینی نسبت به اسلام)بیشتر شود و تلاش روحانیون و سردم داران حکومت فقط اسم اسلام باشد  به هر قیمتی بخواهند اسلام(اسم اسلام) را قالب کنند ؟؟؟اما ایا اسلام ظاهری بدرد میخورد ؟؟؟؟گول زدن به خود و خیانت به فرهنگ خود نمی باشد؟؟؟؟

اسلام باید ترویج یابد؟ بله باید ترویج یابد ترویجی که زمینه ساز جامعه ای باشد که بوی حق و عقل و عدل وووووآزادی و در پی اینها بوی پیشرفت علمیش دنیا رو مست اسلام خود کند. اما دقیقآ سوی حرکات ما (ایران)در جهت عکس موارد فوق است.یعنی فقط اسلام بازیچه ای بیش نیست .برای مثال کشور امریکا برای خراب کردن فرهنگ نیمه سالم (که کم کم ....) ایران سرمایه گذاری و برنامه ای بلند مدت دارد اما ما برای درست کردن جامعه یک طرح چند روزه (حجاب)میخواهیم اسلام محمدی را تا حد عالی برسانیم .ایا سر دم داران ما فکر میکنند میتوان جامعه را با زور اصلاح کرد ؟؟؟؟فرهنگ حجاب دارد از بین میرود پس باید طرحهای ما فرهنگی باشد طوری که در سالهای اینده کم کم نتیجه دهد نه یک باره .چون واقعا این کارها با مردم یعنی

مردم نمی فهمند چی درست است .درست است که شاید مردم ندانند چی درست است ولی ولی هیچ وقت به یه نادان مستقیم اهانت نمیکنند تا اصلاح شود. و اگر کسی این کار را کند خود غرق در نادانی است.  این طرحهای ناگهانی سیاست بازی با اسلام است تا مردم فراموش کنند بنزین....شهرام جزایری.....تورم ...........حالا میشه اگه من اشتباه میکنم بگید مشکل فکر من کجاست .راستی انشالا دلایل شما با بقیه فرق خواهد داشت؟؟؟

منتظر نظرات- بخصوص شما()-هستم

موفق باشید

یا علی